1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej (po kontakcie ze sprzedawcą)
- Firmy kurierskiej
- Paczkomatów
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Piotr Stagraczyński AutoUpgrade, ul. Marwin 1, 32-410 Dobczyce od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17.00 oraz w soboty od godziny 09:00 do godziny 13:00, z wyjątkiem świąt państwowych. Odbierając zamówiony towar w sklepie, mogą Państwo zapłacić gotówką i kartą płatniczą.
Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
3.Koszty wysyłki są uwzględnione zarówno od sposobu realizacji dostawy zamówionych Towarów jak i od ich gabarytów czyli wymiarów i wagi.
4. Przykładowe koszty dostawy zamówionych Towarów dla paczki o maksymalnych wymiarach 410 x 380 x 640 oraz maksymalnej wadze 25kg (koszt przesyłki Towarów przekraczających powyższe parametry będzie ustalany indywidualnie). W przypadku wysyłki za pobraniem do każdej ceny przesyłki należy doliczyć 5zł.
5. Termin realizacji.
Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 18:00 i zakupione towary są dostępne na magazynie wysyłka odbywa się w kolejnym dniu roboczym. Czas realizacji wynosi wtedy od 24 - 48 godzin w zależności od konkretnej godziny, w której zostało złożone zamówienie.
Niektóre produkty wymagają kontaktu z obsługą sklepu w celu ustalenia dostępności i wtedy też ustalany jest indywidualny czas wysyłki i realizacji. Odpowiednia informacja znajduje się wówczas na stronie produktu. Jest to spowodowane tym, że niektóre produkty wymagają indywidualnego dopasowania według konkretnej specyfikacji.
6. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady. Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.