Zapamiętaj auto
Wybierz swój samochód

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej (po kontakcie ze sprzedawcą)

- Firmy kurierskiej 

- Paczkomatów 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Piotr Stagraczyński AutoUpgrade, ul. Marwin 1, 32-410 Dobczyce od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17.00 oraz w soboty od godziny 09:00 do godziny 13:00, z wyjątkiem świąt państwowych. Odbierając zamówiony towar w sklepie, mogą Państwo zapłacić gotówką i kartą płatniczą.

Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3.Koszty wysyłki są uwzględnione zarówno od sposobu realizacji dostawy zamówionych Towarów jak i od ich gabarytów czyli wymiarów i wagi.

4. Przykładowe koszty dostawy zamówionych Towarów dla paczki o maksymalnych wymiarach 410 x 380 x 640 oraz maksymalnej wadze 25kg (koszt przesyłki Towarów przekraczających powyższe parametry będzie ustalany indywidualnie). W przypadku wysyłki za pobraniem do każdej ceny przesyłki należy doliczyć 5zł.

5. Termin realizacji.

Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 18:00 i zakupione towary są dostępne na magazynie wysyłka odbywa się w kolejnym dniu roboczym. Czas realizacji wynosi wtedy od 24 - 48 godzin w zależności od konkretnej godziny, w której zostało złożone zamówienie.

Niektóre produkty wymagają kontaktu z obsługą sklepu w celu ustalenia dostępności i wtedy też ustalany jest indywidualny czas wysyłki i realizacji. Odpowiednia informacja znajduje się wówczas na stronie produktu. Jest to spowodowane tym, że niektóre produkty wymagają indywidualnego dopasowania według konkretnej specyfikacji.

6. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady. Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

 

Rejestracja nowego konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło